Renault Laguna Coupe stále patrí podľa nás k najkrajším Renaultom brázdiacim európske cesty. Čisté línie, bez vizuálnych prehreškov vyniknú na dvojdverovej karosérii. Preto dizajnová stránka nepotrebovala žiadne výrazné retuše.
Jedinou zmenou sú teda nové predné svetlomety. Tie dostali, v súčasnosti nevyhnutné, denné svietenie, samozrejme s technológiou LED. Menej výraznou je zmena niektorých farieb. Takisto aj sedemnásťpalcové kolesá dostali nový dizajn. Celkový pohľad však ostal rovnaký.
Minimálne zmeny zaznamenal aj interiér. Čo je v poriadku predsa netreba meniť. Detaily však posunuli výzor trochu ďalej. Nové prešívanie prístrojovej dosky poskytuje trochu iný zážitok umocnený použitím iných tkanín na sedadlách. Zlepšenie audio systému tiež nie je na príťaž.
Úplnou novinkou je motor. Okrem klasiky v podobe naftového šesťvalca objemu 3,0 litra so 173 kW (235 k), štvorvalca 2,0 dCi so 131 kW (180 k) a benzínových 3,5 V6 so 175 kW (240 k) a turbo štvorvalca 2,0 so 150 kW (205 k) pribudne ďalšia alternatíva.
Najnovší prírastok pod kapotou je naftový. Dvojliter dCi má nižší výkon. Iba 110 kW (150 k) bude mať nižšiu spotrebu. Výrobca udáva iba 4,5 litra nafty na sto kilometrov. To, že sú nižšie náklady na prevádzku ide ruka v ruke s emisiami. Tie sú iba 118 gramov oxidu uhličitého na jeden kilometer.
Auto sa začne predávať vo februári 2012. Vo Francúzsku bola cena stanovená na 31 500 eur za upravený model s novým motorom.
Foto – Renault