V prvom rade bude GTS dostupné ako kupé, kabriolet, ale aj ako targa. Exteriér modelu sa odlíši od Carrey S výraznejšou prednou maskou a väčším zadným spojlerom. K lepšej identifikácii prispievajú aj čierne predné svetlá, čierny nasávací otvor a rovnako sfarbené koncovky výfuku. Špeciálne pre GTS budú aj dvadsaťpalcové, znova čierne disky.
Interiér je pri Porsche naozaj záležitosťou voľby a preto je najzaujímavejšou novinkou GTS práve to, čo sa skrýva pod kapotou, vzadu za nápravou. Atmosférický šesťvalec je minulosťou. Agregát je menší a dopuje ho turbo.
Trojliter so šiestimi valcami a protibežným usporiadaním v GTS produkuje 331 kW (450 k) a 550 Nm. Na výber je buď sedemstupňový manuál, alebo dvojspojkové PDK. Nárast výkonu oproti Carrere S predstavuje 22 kW (30 k).
Predchodca s atmosférickým plnením mal samozrejme menej výkonu. Mal deficit 15 kW (20 k). Ale turbo pridalo najmä pružnosť. Novinkou pre GTS bude aj možnosť voľby pohonu všetkých kolies, prevzatý z modelov Carrera 4.
Porsche 911 GTS - okrem manuálu bude dostupná aj prevodovka PDK Zdroj: Porsche
Ak je GTS s pohonom všetkých kolies a prevdovkou PDK, tak sa na stovku dostane za 3,6 sekundy. Celkom zaujme kombinovaná spotreba, ktorú výrobca udáva na úrovni 8,3 litra na sto kilometrov. Okrem výkonu bude mať GTS pripravené aj lahôdky ako Porsche Active Suspension Management ako štandard. Ten znižuje auto o 10 milimetrov. Štandardom bude aj Sport Chrono balík s dynamickými úchytmi motora a športovým výfukom.