Model CX-4 využíva podobný základ ako bežný päťdverový model CX-5. To znamená rázvor osí kolies 2700 milimetrov. Na štandardných 17-palcových diskoch má svetlú výšku 20 centimetrov. V rámci triedy to je nadpriemerná hodnota.

Predná maska pripomína všetky modely, ktoré sú v bežnej ponuke v súčasnosti. Veľkú masku chladiča lemuje chrómová lišta spájajúca svetlomety s LED technológiou. Karoséria má tvar, ktorý ako konkurenta môže smelo vyzvať BMW X4, praktickosť a priestor nad hlavou vzadu budú zrejme na podobnej úrovni.

Zadná časť končí decentným krídlom nad oknom a okrem tradičného páru svetlometov, znova spojeného chrómovou lištou, má aj pár veľkých hmlových svetlometov v nárazníku. Pod nimi si našli miesto koncovky výfuku.

Čínska špecialita bude vnútri niesť tiež znaky viditeľné na ostatných modeloch značky. Spoločná identita prináša tabletový displej navigácie. Prekvapením môže byť tradičná páka ručnej brzdy miesto tlačidla.

Mazda CX-4 - v ponuke budú iba automaty Zdroj: Mazda

Ponuka motorov bude obsahovať dve pohonné jednotky Skyactiv-G spaľujúce benzín. Slabší dvojliter so 116 kW (158 k) a 202 Nm bude poháňať predné kolesá cez šesťstupňový automat. Má mať kombinovanú spotrebu 6,2 litra. O liter viac má v tabuľke spotreby 2,5-litrový štvorvalec s 141 kW (192 k) a 252 Nm. Prevodovku má rovnakú, ale poháňané sú všetky štyri kolesá.