V stope určenej pre ľahké autá je aktuálny hyperhatch od Fordu, Focus RS. Pod kapotou má 2,3-litrový štvorvalec, ktorý zdieľa aj s najslabším Mustangom. V RS je naladený na 257 kW (350 k) a poháňa všetky štyri kolesá. Má Launch Control, ale aj Drift režim. Pri špritne mu pomôže skôr prvá funkcia.

Kombinácia pohonu a výkonu je dostatočná na zrýchlenie na stovku v priebehu 4,7 sekundy. Maximum je na 266 kilometroch za hodinu. Ford v tabuľkách udáva kombinovanú spotrebu 7,7 litra.

V druhej línii dráhy je omnoho väčšie Audi SQ7. Nová generácia je ľahšia ako predchodca a má úplne nový štvorlitrový osemvalec. Tiež má elektrické turbo, ktoré má zmenšiť oneskorenie pri roztočení toho tradičného.

Agregát má enormný výkon 320 kW (435 k) a krútiaci moment 900 Nm. Na stovke je za 4,8 sekundy a maximum má obnedzené na 250 km/h. Audi udáva kombinovanú spotrebu 7,3 litra nafty na sto kilometrov.

Na papieri teda ako víťaz vyzerá Ford, ale výkon Audi závisí menej od vodiča a od jeho správnych reakcií. V SQ7 stačí zošliapnuť pedál a veci sa dejú sami. Víťazom je teda... Pozrite si vo videu.