Je jasné, že prísne praktické atribúty predchodcu 508SW už v novej generácii nebudú hrať úplne prvé husle. V prvom rade sa pri tvorbe prejavovala snaha o pekné línie. A podarilo sa. Vpredu je kombi totožné so sedanom, ale vzadu je to niečo iné.
Strecha neklesá, ale pokračuje v dlhšom oblúku ku koncu auta. Nakoniec jedinou vizuálnou chybičkou, pri pohľade zboku, budú kľučky dverí. Zozadu zaujímavo pôsobia prepojené svetlá schované v tmavej lište.
Aj napriek vizuálnemu zmenšeniu a štýlovejšej karosérii zostal objem batožinového priestoru na veľmi dobrej úrovni. V základnom usporiadaní je až 530 litrov. To je len o 30 litrov menej ako mal mohutnejšie vyzerajúci predchodca.
Interiér aj v kombi využije rozloženie i-Cockpit 2.0. To znamená, že pred vodičom bude displej, druhý bude v strede na vrchu stredovej konzoly. Systém podporuje Apple CarPlay, Android Auto, Peugeot MirrorLink a naviguje pomocou 3D navigácie.
Peugeot 508SW 03 Zdroj: Peugeot
Na výber bude niekoľko agregátov. Benzínový štvorvalec s objemom 1,6 litra bude mať dva výkony. Slabší bude dosahovať 132 kW (180 k) a silnejší až 165 kW (225 k). Oba budú spojené s osemstupňovou automatickou prevodovkou.
Naftu budú spaľovať agregáty s objemom 1,5 a 2,0 litra. Menší objem príde v BlueHDi 130 s výkonom 96 kW (130 k). Bude mať na výber šesťstupňový manuál a osemstupňový automat. S osemstupňovým automatom bude spolupracovať dvojliter. Ten ponúkne buď 118 kW (160 k), alebo 165 kW (225 k).
Naživo sa kombi 508SW ukáže v Paríži na autosalóne a prví zákazníci na ňom začnú jazdiť už v januári 2019. V priebehu roka 2019 sa v ponuke objaví aj plug-in hybrid.
Peugeot 508SW 07 Zdroj: Peugeot