Japonci v Nissane oživili kupé so Zetkom v názve už tristopäťdesiatkou. Teraz je aktuálna 370z. Lenže ako čas beží, aj tá potrebuje ukázať niečo, pre čo by sa zákazníci vybrali práve týmto smerom. Najmä to treba vzhľadom k vzniku výrazne lacnejšej konkurencie vo forme Hyundaiu Genesis Coupé.
Upravené auto zobralo scenár z podobných operácií iných vozidiel. Nissan začal zmenou nárazníka. Na ňom zmizli dve plutvičky po bokoch obrovského nasávacieho otvoru. Namiesto nich sú v rohoch auta dva zárezy s denným LED svietením.
Vzadu pribudol vo všetkých výbavách reflektor v strede nárazníka. Doteraz tam bola iba čierna krytka. Osemnásťpalcové, základné kolesá prešli retušami. Príplatkové 19 palcové tiež nezostali rovnaké a zmenili tvar.
Poslednou zmenou zvonka je rozšírenie palety farieb o červenú Magma Red a modrú Midnight Blue. Pod kapotou sa toho veľa nezmenilo. Stále tu pracuje vidlicový šesťvalec s objemom 3,7 litra. Základných 248 kW (337 k) prechádza cez šesťstupňovú manuálnu prevodovku, alebo sedemstupňovú automatickú na zadné kolesá.
Najväčší skok spravil úpravca Nismo. Ten ponúka rozšírenie výbavy o niektoré dizajnové detaily. Najmä však vyžíva na brzdenie vysokovýkonný brzdový systém schovaný do väčších, 19 palcových diskov.
Výkon sa dá u Nisma vyladiť trochu vyššie. Optimalizovaná riadiaca jednotka a športový výfuk posúvajú výkon na 261 kW (355 k) a krútiaci moment na 276 Nm.
Facelift je určený pre trh USA, ale dá sa očakávať, že sa rovnako dostane aj do Európy.
Foto - Nissan