Na prvých oficiálnych fotkách je práve športové prevedenie vonkajšku. Preto má agresívne tvarované nárazníky, prahy a množstvo červených akcentov na bielej karosérii. Veľké disky tiež nebudú sériovo v každej výbave.

Dizajn vytvorili v kórejskom Namyangu a v nemeckom Frankfurte. Základom karosérie je nový podvozok s rázvorom medzigeneračne predĺženým o 15 milimetrov. Previsy karosérie sa skrátili, čím posunuli kolesá viac do rohov karosérie. Dĺžka ostala rovnaká.

Vnútri malého auta dizajnéri použili tabletovo vyzerajúci displej. Ten nie je len na navigáciu, ale nahradzuje aj niektoré tlačidlové ovládače. Kia nechala klimatizáciu s tradičným oddeleným ovládaním, čo znamená, že nie je závislá od rýchlosti reakcie displeja na dotyk.

Kia zatiaľ neoznámila, čo bude pod kapotou malého auta, ale dá sa predpokladať, že darcom agregátov bude práve koncernový Hyundai i10. Dal by sa tak očakávať litrový trojvalec a 1,2-litrový štvorvalec, oba s atmosférické.

Kia Picanto - interiér využíva dotykový displej Zdroj: Kia

Turbomotor by mal byť s označením 1,0 T-GDi. Pohonnú jednotku má v ponuke aj Hyundai i20 a už tomu prepožičiava s výkonom 88 kW (120 k) celkom svižné reakcie. Na výber bude aj s nižším výkonom 74 kW (100 k).