Veľké auto, ktoré využíva modernú vlnu kombinácie čŕt kupé a sedanu je dlhé 4,8 metra. Z toho 2,9 metra je rázvor. Aj šírka 1,87 metra ho radí medzi vozidlá vyššej strednej triedy ku Mercedesu triedy E, či BMW radu 5. Rozmery tiež zaručujú dostatok priestoru na nohy vzadu a aj prijateľne veľký kufor.

Kia nový model vyvíjala na Nürburgringu, takže o športovosti nebude pochýb ani z pohľadu podvozku. Vývoj vraj trval sedem rokov. Na samotnom okruhu má vraj jeden z prototypov najazdených neuveriteľných 20 tisíc kilometrov, čo je približne ekvivalent 1000 kôl.

Radikálne nový dizajn spredu zaujme hneď, ale ešte šokujúcejšie tvary sú vzadu. Svetlá sú v spodnej časti potiahnuté hlboko do blatníka. Interiér auta naznačuje, že Kia sa odvážila zaútočiť na prémiové modely. Niektoré detaily trochu pripomínajú Mercedes.

Stinger GT bude prvým modelom od Kie s elektronicky nastaviteľným podvozkom s piatimi režimami. Tiež ponúkne možnosť 15-reproduktorovej audiosústavy so subwoofermi pod sedadlami. Nový model bude tiež monitorovať bdelosť vodiča.

S bdelosťou nebude problém pri využití potenciálu agregátov. Slabší z nich má objem dva litre a výkon 190 kW (258 k). Krútiaci moment dosahuje 352 Nm. Slabinou by mohla byť hmotnosť okolo 1600 kilogramov, lebo Kia sa sústredila viac na tuhosť karosérie ako na zhadzovanie gramov.

Kia Stinger GT - vzhľadom na veľký rázvor bude dosť miesta na kolená aj vzadu

Viac výkonu príde so šesťvalcom s objemom 3,3 litra. Rovnaký agregát je aj pod kapotou Geneisu G90. V Kii dosahuje 269 kW (365 k) a 510 Nm. Zrýchlenie na stovku za 5,1 sekundy je naozaj veľmi dobrá hodnota. Maximum je na hodnote 270 km/h. Každý z motorov bude spojený s osemstupňovým automatom.

Kia Stinger GT bude v ponuke s pohonom zadnej nápravy. Ak ním bude vozidlo vybavené, tak bude mať samosvorný diferenciál. Ponuka bude obsahovať aj pohon všetkých kolies s rozdelením výkonu podľa toho ako reaguje vodič, aké sú podmienky tak, aby mali kolesá najväčšiu možnú trakciu.