Úpravca pridáva do predného batožinového priestoru balík batérií. Ku motoru pribudne elektromotor a na to, aby to fungovalo ešte menič napätia. Batérie majú kapacitu 1 kWh a pridávajú 30 kilogramov. Celkovo sa hmotnosť hybridného Porsche 911 zvýši o necelých 60 kilogramov.
Základnou myšlienkou nie sú ekologické aspekty, ale najmä okamžitá reakcia na plyn a zvýšenie výkonu. Krútiaci moment je týmto vylepšením dostupný už od voľnobežných otáčok.Teoreticky by malo takto upravené auto dosahovať aj nižšiu spotrebu.
Vonnen dodáva dve verzie elektromotora. Základná ponúkne prírastok 130 kW (175 k) a 200 Nm. Druhý stupeň pridá až 261 kW (350 k) a 400 Nm. Pri použití s Porsche 911, model 991 a druhého stupňa úpravy je celkový výkon systému až 515 kW (700 k), čo predstavuje 100-percentný nárast a krútiaci moment má hodnotu 788 Nm. Zrýchlenie na stovku by malo trvať menej ako 3 sekundy.
Systém sa dá kombinovať s obyčajnými verziami, ale aj s výkonnejším Turbom. Predpokladmi na inštaláciu systému sú vlastníctvo Porsche 911, modelu 991 a tiež 75-tisíc amerických dolárov na konverziu.
Porsche 911 Hybrid Vonnen - systém má 4 základné diely Zdroj: Vonnen