Aj keď je veľmi jednoduché rozlíšiť obe autá, po zásahu A. Kahn Design to bude ešte jasnejšie. Úprava nesie názov Porsche Cayenne 3,0 Diesel V6 Super Sport Wide Track. Časť z názvu naznačuje, čo sa s autom stalo a časť je úplne zbytočná.
Tvary Cayenne modifikovali najmä rozšírené blatníky. Vďaka nim auto vyzerá prikrčene, akoby pripravené vyskočiť. Práve časť názvu Wide Track dokonale vystihuje rozširujúcu úpravu. Zbytočná časť názvu tak znie Super Sport.
Okrem rozšírenia prešli retušami aj predné LED svetlá na denné svietenie a vzadu pribudol spojler nad zadným oknom a aj pod ním. Na čierno-bielych fotkách to nie je vidieť, ale brzdové strmene sú lakované zlatou farbou. Po tom, ako má každý červené je to príjemná zmena.
Do širokých blatníkov logicky patria aj veľké kolesá. Pri pohľade na 22-palcové kúsky s mnoholúčovým dizajnom a názvom RS-XF padnú všetky potenciálne terénne ambície. A. Kahn pretvoril auto na použitie výlučne na cestách. Ostatne, ani sériové Cayenne sa do terénu nedostane, ak nejde o akciu automobilky zameranú na prejazdy terénov.
Porsche Cayenne Super Sport Wide Track - červená sa dokáže schovať za tónované sklá
V interiéri sa tvary nezmenili, ale sedadlá sú čalúnené prešívanou kožou a obloženie prístrojovej dosky nič neimituje, je z nehrdzavejúcej ocele. Ale to nie je konečná forma. A. Kahn Design sa drží hesla, že každému zákazníkovi pripraví interiér podľa špecifických požiadavok.
O úpravách motora sa zatiaľ nehovorí, takže rozšírená verzia nebude superšport. Trojlitrový naftový agregát V6 ponúka 180 kW (245 k). Zrýchlenie SUV na stovku trvá 7,6 sekundy a rýchlostný vrchol sa dostaví pri 220 km/h.
Foto - A. Kahn Design