Wrangler s kódovým označením JL si zachováva črty, ktoré mala minulá generácia, len prináša modernejšie technológie a stvárnenie. Modernejší je aj naftový motor. Už takmer archaický 2,8-litrový štvorvalec nahradí menšia pohonná jednotka.
Nový motor pod kapotou terénneho auta je tiež štvorvalec, ale s objemom 2,2 litra. Menší objem však znamená rovnaký výkon. Stále dosahuje 147 kW (200 k). Akurát krútiaci moment klesol, konkrétne o 10 Nm na hodnotu 450 Nm.
Jeep Wrangler - terénne schonponsit ostávajú aj pre diesel rovnaké Zdroj: Jeep
Háčik prichádza pri pohľade na ponuku prevodoviek v Európe. Manuál v nej nefiguruje, jediná možnosť, aj pre tento agregát, je osemstupňový automat. Okrem naftového motora ponúkne Wrangler aj dvojlitrový turbobenzín. Pohonné jednotky sú podobné ako v Alfe Romeo Giulia.
Aj naftový Wrangler bude dostatočne extrémny mimo cesty. Je vybavený pohonom Command-Trac. Možnosť prepnúť zo zadného pohonu na pohon všetkých kolies ponúka až do rýchlosti 70 kilometrov za hodinu. Pre pohon všetkých kolies má aj redukované prevody a na zadnej náprave je uzamknuteľný samosvorný diferenciál.
Jeep Wrangler - možnosť zhodiť dvere ostala aj novej genrácii Zdroj: Jeep