Úpravca Rauh Welt Begriff pochádza aj napriek nemecky znejúcemu názvu z Japonska. Zakladateľ spoločnosti, alebo podľa niektorých štýlu Nakai-San, začal pracovať na rozširovaní nemeckých športových áut zo Stuttgartu začiatkom deväťdesiatych rokov minulého storočia.
Najviac upravovaným je model 930 z radu 911. Základom a niekedy aj jediným odlíšením od sériového stavu je rozšírenie karosérie. Unikátnym javom je to, že balíky rozšírenia nie sú vyrábané masovo. Každý kus je originál a každý dostáva vlastné meno.
Kompletný set extra širokej karosérie zníži stav účtu o 18 000 dolárov, čo je približne 13 000 eur. Za tie peniaze sa na deväťstojedenástke objavia nové nárazníky, bočné prahy, rozšírenia náprav a blatníkov a samozrejme obrovské krídlo.
Nakai-San začínal ako drifter s klasickým japonským náčiním, Toyotou Corolla AE86. Postupne už na nej začal praktizovať to, čo teraz robí s Porsche, čiže dostala matnú farbu a rozširujúci bodykit.
Ako čas išiel, tak sa začal viac a viac zaoberať úpravami Porsche. Okrem 930 môže kúru podstúpiť aj 993 a podľa informácií firma skúša rozšíriť aj vodou chladenú 996.
Autá nie sú len na šou. Samotný zakladateľ používa denne svoju rozšírenú, matne čiernu 993. Rauh Welt Begriff sa dostalo okrem Japonska aj do USA, kde zažilo svoj debut pár dní dozadu na SEMA v Las Vegas.
Foto – Rauh Welt Begriff