Pohonná jednotka so štyrmi valcami a objemom 1,4 doplnená o turbo ponúka v základnom stave veľmi slušnú hodnotu, 103 kW (140 k). Ale tradičný úpravca Oplu, Irmscher ponúkne upgrade aj pre túto hodnotu. Úpravou riadiacej jednotky sa podarilo vytiahnuť až 125 kW (170 k).

Motor však nie je jedinou doménou Irmscheru. Okrem zvýšenia výkonu pre verziu Astra GTC Turbo i 1400 kričí už zovňajškom. Do výbavy mu pribudol predný spojler nárazníka, decentne obmenená maska chladiča a najmä dvadsaťpalcové zliatinové disky.

Prahy s novým tvarom dopĺňajú všetky ostatné úpravy a čierny pás na boku. Ovládaniu a vzhľadu prospieva aj podvozok znižujúci svetlú výšku o 30 milimetrov. Zozadu zaujme veľký difúzor a krídlo nad zadným oknom.

Štyri koncovky výfukov sa môžu zdať ako prehnané, ale efekt na okoloidúcich určite mať budú. Vnútro zostalo na oko rovnaké, jedine materiály Irmscher zmenil. Okrem koženého čalúnenia, hliníkových štuplíkov na zamykanie dverí a hliníkových pedálov úpravca použil aj vlastné koberce s logom.

Opel Astra GTC Turbo i 1400 - vyzerá dynamicky a nie je to OPC Zdroj: Irmscher

Irmscher potvrdil, že vyrobí 100 kusov Astry GTC Turbo i 1400, ale o cene zatiaľ neprezradil nič.