Úpravca sa však zaoberal verziou pred faceliftom. Presnejšie, do dielní sa dostala najvýkonnejšia verzia OPC. Tá má štandardne motor V6 s prepĺňaním a objemom 2,8 litra. Parametre trochu zaváňajú bývalou dcérskou automobilkou Saab.
Štandardný výkon Insignie OPC je 239 kW (325 k) a krútiaci moment 435 Nm. Aj keď majú Ople väčšinou pohon prednej nápravy, pri OPC by bolo výkon ťažšie preniesť, tak sa spolieha na pohon všetkých kolies.
Irmscher posunul výkon ešte o niečo vyššie. Po zásahu sa posunul na 279 kW (370 k), čo predstavuje nárast až o 40 kW (55 k). Pre lepšiu predstavu, toľko mala základná verzia Škody Fabia Junior zo slabšej verzie trojvalca 1,2 HTP. S výkonom dvoch motorov sa Insignia is3 dostane na stovku za 5,8 sekundy.
Konverzia dostala aj predný spojler, nadstavce prahov a zadný difúzor. Najviac do očí bije obrovské prítlačné krídlo na veku batožinového priestoru a dvadsaťpalcové zliatinové disky. Irmscher tvrdí, že is3 je len konceptom, ktorý slúži na ďalší vývoj príslušenstva pre Insigniu.
Realita však bude taká, že jednotlivé prvky úpravy bude možné objednať.