Ibiza môže mať vpredu tri druhy svetiel. Okrem klasických halogénových aj halogénové s LED pásom na denné svietenie. Vrchol svetelnej ponuky bude v podobe bi-xenónov s LED denným svietením. V exteriéri však viac zaujme možnosť upravenia vzhľadu pomocou farebných balíkov.

Color Pack môže mať fialovú farbu Velvet, sivú Atom, bronzovo-béžovú Bismuth, ale aj klasickú čiernu, bielu, modrú a červenú. V balíku sú kryty spätných zrkadiel a lemovanie masky chladiča. Farba sa dá kombinovať aj s niektorými diskami. Farby sa prenášajú aj do vnútra na lemy výduchov klimatizácie, či na dekoračné lišty.

Interiér prináša nový systém Seat Full Link. Ten v sebe integruje MirrorLink, Apple Car Play a Android Auto. Systém spolupracuje s rôznymi telefónmi a pre Androidové je v obchode Google Play dvojica aplikácií priamo od Seatu. Pre niektoré funkcie je dokonca možné priradiť aj gesto. V praxi pre vytočenie konkrétneho telefónneho čísla stačí nakresliť na displeji napríklad kruh.

Seat Ibiza - Full Link slúži na prepojenie so smartfónmi Zdroj: Seat

Ďalšie novinky sa objavia pod kapotou. Litrový trojvalec bude jediným atmosférickým motorom v ponuke modernizovanej Ibizy. S výkonom 55 kW (75 k) mu stačí 5,2 litra benzínu na sto kilometrov v kombinovanom cykle. Nad ním bude štvorvalcovú školu zastupovať remeňový 1,2 TSI s 66 kW (90 k). Jedna-dvojka sa objaví aj s výkonom 81 kW (110 k).

Nasadenie agregátu 1,2 TSI však bude len dočasné, kým ho úplne nevytlačí prepĺňaný trojvalec s litrovým objemom a totožným označením. Príde s verziami dosahujúcimi 70 kW (95 k) a 81 kW (110 k). Práve výkonnejšie litrové TSI bude jedinou možnou kombináciou s automatom DSG so siedmimi stupňami. Na vrchole bežnej ponuky sa pri výbave FR udomácni 1,4 TSI s vypínaním valcov a výkonom 110 kW (150 k).

Seat Ibiza - zadné svetlá môžu byť z diód Zdroj: Seat

Úplnú čerešničku na torte bude predstavovať verzia Cupra. Podobne ako najvýkonnejšie Polo GTI zanevrie na 1,4 TSI s automatom DSG. V tomto prípade je výbornou správou upsizing na 1,8 TSI s manuálnou šesťstupňovou prevodovkou. Pod kapotou najvýkonnejšej verzie je natlačených až 141 kW (192 k).

Seat Ibiza Cupra - pod kapotou sa udial upsizing Zdroj: Seat

Pozitívom pre všetky verzie bude bez pochýb aj šesťročná záruka (150 000 km) bez obmedzenia komponentov, rovnako ako štandardná fabrická garancia.