Predná maska nemení tvar, ale je jemnejšie zakomponovaná, aby sedela ku kapote a blatníkom. Novinkou faceliftu sú tiež svetlá AHS s trojitými projektormi, podobne ako ich má aj kupé LC. Zozadu je zmien ešte menej, hlavnou však sú zmenené svetlá a iná spodná časť nárazníka. Automobilka prihodila aj nové 18-palcové disky.
Vnútro predvádza nový a väčší 10,3-palcový displej v strede. Nahrádza omnoho menší kus s uhlopriečkou 7 palcov. Ovládanie je tiež vylepšené, 4 tlačidlá nahradili kolískové prepínače. Lexus zvýrazňuje, že väčšina tlačidiel má matný povrch imitujúci kov.
Ďalšia modernizácia prichádza v cenníku. Vypadáva z neho model NX200t a prichádza NX300. Stále sa však jedná o rovnaký motor. Dvojliter s prepĺňaním je pod kapotou stále. Je to z dôvodu, že turbomotory sa dostávajú stále do viac modelov.
Lexus NX - 200t sa mení na 300 Zdroj: Lexus
Ponuku motorov stále bude okupovať aj hybrid. Ten sa spolieha na 2,5-litrový spaľovací agregát a dva elektromotory.
Najvýraznejšia zmena je v nastavení podvozku. Vylepšené sú stabilizátory, pružiny a silentbloky. Všetky vylepšenia majú ako výsledok lepšiu reakciu na pohyb volantu a lepšie vlastnosti pri prejazde zákrut. Nové tlmiče zase zachovávajú a vylepšujú hladkú jazdu.
V ponuke NX pribudne aj systém AVS, čo je skratka od Adaptive Variable Suspension. Pochádza z modelu LC a ponúka až 650 nastavení pre najlepšie možné vlastnosti. Zmeny sa dotknú aj športovo ladeného modelu NX F Sport.
Lexus NX - v strede je nový displej Zdroj: Lexus