Zvonka sa dizajn podarilo zmeniť najmä vpredu. Výraznými prvkami sú svetlomety, ale aj maska chladiča. Práve maska chladiča vyzerá ľahšie ako doteraz. Vzadu je zase decentnejší difúzor a nové línie usporiadania vnútorných prvkov svetiel. Ku celku Hyundai prihodil aj niekoľko nových tvarov zliatinových diskov.
Interiér je však to miesto, kde sa veľa zmenilo. Tvrdenie skôr bude presné, keď bude znieť, že sa zmenila jedna dôležitá vec. Displej už nie je súčasťou prístrojovej dosky, ale k vizuálnemu odľahčeniu prispel tabletový displej na vrchu strednej časti.
Novinkou pre výbavu Style je aj kožené čalúnenie vrchnej časti prístrojovej dosky. Vo vzorkovníkoch materiálov budú tiež nové farby čalúnenia.
Hyundai Tucson 04 Zdroj: Hyundai
Prekvapením, pri predstavení faceliftu, bolo použitie Mild hybridu s 48V systémom. Ten bude spolupracovať s motorom 2,0 CRDi s výkonom 136 kW (185 k). Ďalšie naftové alternatívy budú mať objem 1,6 litra a výkon buď 85 kW (115 k), alebo 100 kW (136 k). Benzínové motory budú 1,6 GDi s 97 kW (132 k) a 1,6 T-GDi s 130 kW (177 k). Novinkou je aj možnosť osemstupňovej automatickej prevodovky pre 2,0 CRDi.
Najlacnejšia verzia bude, logicky, 1,6 GDi s pohonom prednej nápravy a manuálnou prevodovkou. S výbavou Comfort bude už za 18 990 eur. V základnej výbave sú pritom disky z ľahkých zliatin, manuálnu klimatizáciu, či rádio s 5-palcovým monochromatickým displejom.
Opačnú stranu spektra predstavuje 2,0 CRDi s pohonom všetkých kolies. Stojí 31 790 eur. Za osemtsupňový automat je príplatok 2 000 eur.
Hyundai Tucson 08 Zdroj: Hyundai