Modernizácia predných svetiel s novým svetelným podpisom spolu so zmenenou grafikou tých zadných sú známe témy. Oku skôr unikne čierna lesklá farba na spojleri a kľučkách dverí. Kľučky naviac získali chrómový pásik a pôsobia hodnotnejšie. Do ponuky zliatinových diskov automobilka pridala nové sedemnásťpalcové disky Miami.

V interiéri to tiež nie je len o použití sedempalcového dotykového displeja. Ani doplnením štartovacieho tlačidla inovácie nekončia. Do výbavy sa okrem najnovšej generácie systému sledujúceho jazdný pruh dostal aj systém kontroly mŕtveho uhla. Ak sa do neho dostane auto, na zrkadle sa rozsvieti malá oranžová kontrolka. Vodič hneď vie, že zmena pruhu nie je správne rozhodnutie.

Najdôležitejšie novinky sa schovajú pod prednou kapotou. V tom je schovaný jeden háčik. Až do septembra budú v ponuke najmä agregáty, ktoré sa predávali až doteraz. Dôvodom je nižšia cena a plnenie podmienok emisnej normy Euro 5. Ponuka bude pozostávať z dvoch štvorvalcov na benzín a dvoch na naftu.

Všetky nové agregáty splnia emisnú normu Euro 6. Ale kvôli použitiu zložitejších technológií je predpoklad vyššej ceny. Benzínové trojvalce s hliníkovými blokmi s oceľovou vložkou budú prepĺňané turbom. Hlava získa integrované zberné potrubie na výfukové plyny. Rozhodovanie bude len medzi verziami PureTech 110 (81 kW/110k) a PureTech 130 (96 kW/130 k).

Citroën C4 Inovácia - dotykové ovládanie funkcií Zdroj: Martin Cyprian pre Citroën Slovensko

Naftové pohonné jednotky s objemom 1,6 litra na zníženie emisií oxidov dusíka použijú selektívnu katalytickú redukciu. Za systémom SCR sa schováva známe vstrekovanie AdBlue. Cenník ukáže dve výkonové verzie BlueHDi 100 (74 kW/100 k) a BlueHDi (88 kW/120 k).

V súčasnej Euro 5 ponuke ako základ zostáva motor s výkonom 70 kW (95 k) a objemom 1,4 litra za 12 190 eur.