Vonkajšie modernizácie sa prejavili najmä na predných svetlách. Nový svetelný podpis prichádza so zatmavenými plochami. Čierne pozadie svetiel pôsobí modernejšie ako predchádzajúce strieborné. Decentnosť inovácie ukazuje nezmenený nárazník. Dokonca aj disky s priemerom 16 palcov môžu mať rovnaké tvary.
Obnova sa ukázala aj na zadných svetlách, ale tie sú naozaj upravené len jemne. Nové usporiadanie ponúka trojrozmerný vzhľad a dáva osvetleniu hĺbku. Podobné usporiadanie používa aj väčší model C4 Picasso.
Važnejšie veci sa diali vo vnútri. Najdôležitejšou novinkou interiéru je bez pochýb sedempalcový dotykový displej totožný s tým, ktorý svieti v C4 Picasso, či Peugeote 308. Ovláda sa úplne rovnako a pomáha mu pás klasických tlačidiel. C4 si ale nechala tradičné ovládanie klimatizácie.
Do výbavy sa konečne dostalo aj bezkľúčové štartovanie. Štartovacie tlačidlo si našlo miesto za radiacou pákou a pred tlačidlom elektronickej ručnej brzdy. Sedadlá zostali rovnako pohodlné s takým istým tvarom ako doteraz.
S inováciou sa pod kapotou objavia aj nové motory. V cenníku sú zatiaľ pôvodné, ale postupne sa do ponuky dostane trojvalec s objemom 1,2 litra v atmosférickej aj prepĺňanej verzii. Nové naftové motory HDi 100 a HDi 120 sa už objavili v Cactuse, či DS3.
Citroën C4 inovácia - vnútri pribudol sedempalcový displej Zdroj: jmr
V cenníku sa ako najlacnejšia verzia ukazuje VTi 95 s výbavou Live. Jeho cena začína na 12 190 eurách, čo je o 200 eur menej ako rovnako vybavená verzia s rovnakým motorom pred inováciou. Sedempalcový dotykový displej sa dostal až do druhého stupňa výbavy.