Svetlá zostali rozdelené ako na bežných benzínových modeloch. Predná maska nepotrebuje vôbec žiadne otvory, tak ich nahrádza len štruktúrovanou plochou. Dvojfarebné lakovanie je pri konfigurácii takmer povinnosťou.
Kona Electric bude mať niekoľko verzií. Základom bude model, ktorý bude čerpať z 39,2 kWh batérie. Motor má výkon 99 kW (135 k) a krútiaci moment 395 Nm. Jazda v novom štýle merania WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedure) predstavuje dojazd 300 kilometrov, čiže oveľa viac ako Ioniq Electric.
Nabitie batérie do plného stavu bude v prípade tejto verzie trvať 6 hodín a 10 minút. Druhá možnosť bude použitie batérií s kapacitou 64 kWh. Tej trvá nabitie až 9 hodín a 40 minút. Ale ponúkne dojazd 470 kilometrov, znova v cykle WLTP.
Hyundai Kona Electric 02 Zdroj: Hyundai
Verzia s väčšou kapacitou batérie bude mať aj výkonnejší motor. Ten bude dosahovať 150 kW (204 k), ale krútiaci moment zostane rovnaký ako v slabšom prípade. Slabšía Kona Electric zrýchli na stovku za 9,3 sekundy a výkonnejšia alternatíva dá rovnakú métu za 7,6 sekundy. Obidva modely majú rovnaké maximum, 170 kilometrov za hodinu.
Kona s elektrickým pohonom bude mať objem batožinového priestoru až 373 litrov. V prípade prihodenia nabíjacieho kábla klesne objem na 332 litrov. Veľký objem je spôsobený najmä integráciou batérií v podlahe.
Hyundai Kona Electric 05 Zdroj: Hyundai