Pod kapotou budú obe verzie motora. To znamená, že slabšia bude mať 184 kW (250 k). Krútiaci moment bude 353 Nm, ale s funkciou Overboost dokáže vyliezť až na 378 Nm. Rovnaký krútiaci moment aj s dočasným zvýšením má aj výkonnejšia verzia. Tá však dosahuje 202 kW (275 k).

Oproti hatchbacku sa trochu prejaví väčšia hmotnosť vozidla. Zrýchlenie na stovku má výkonnejšia verzia za 6,4 sekundy, kým hatchback potrebuje o 0,3 sekundy menej. Maximum je však stále rovnakých 250 kilometrov za hodinu.

Hyundai i30 N Fastback - až zboku vynikne rozdiel Zdroj: Hyundai

Z hatcbhacku Hyundai zachová aj nastavenie auta v rôznych režimoch. Majiteľ tak nepríde ani o jeden z režimov Eco, Normal, Sport, N a N Custom. Prepínanie je možné priamo z volantu dvomi bledomodrými tlačidlami.

Hyundai už stanovil s i30 N Fastback aj rekord. Ten sa týkal jazdy z obce s menom Rome do obce menom Paris.

Nebolo to medzi hlavnými mestami Talianska a Francúzska, ale medzi podobne pomenovanými obcami v západnom Dánsku. Vodičmi boli Gabriele Tarquini a Thierry Neuville. G. Tarquini súboj vyhral s časom 8 minút a 49 sekúnd.

Hyundai i30 N Fastback - výkonnejšia verzia bude mať 202 kW Zdroj: Hyundai