Tri roky vydržal Hyundai ix35 v pôvodnom stave. Na autosalóne v Ženeve, na ktorý sa zamerali všetky automobilky, predviedol menší facelift a priblíženie súčasným trendom v automobilovom priemysle. Hyundai tvrdí, že auto dostalo niekoľko technologických a úsporných úprav.

Faceliftom sa úpravy nazvať nedajú, pretože auto ostalo zdanlivo rovnaké. Zvonka sa zmenila iba jedna časť. Predné svetlá, ktoré boli pôvodne na aute predtým nahradili nové s denným LED svietením. Za príplatok cestu osvetlia lúčmi z bi-xenónového systému.

Úprava vrchnej časti mriežky je skoro nebadateľná. Rovnako ako výmena niektorých interiérových materiálov. Pri každom takomto zásahu výrobcovia tvrdia, že inovované auto disponuje lepšími a kvalitnejšími materiálmi. Rovnako tak Hyundai.

Výraznejšou sa dá nazvať zmena pod kapotou. Benzínový dvojliter zo série Theta-II nahradil nový agregát. Štvorvalec Nu s rovnakým objemom a technológiou priameho vstrekovania paliva GDI síce neprináša závratne vyššie výkony, ale aj nízku spotrebu.

Naftový dvojliter vylepšila čistejšia technológia LP-EGR, Low-Pressure Exhaust Gas Recirculation, nízkotlakovej recirkulácie výfukových plynov. V novom modelovom roku 2013 bude naftový dvojliter možné kombinovať aj s automatickou prevodovkou.

Aby sa zlepšilo ovládanie európskej verzie vozidla pribudlo nastavenie posilňovača riadenia. Systém Flex Steer umožňuje nastavenie v režimoch Normal, Comfort a Sport, ktoré prispôsobujú tuhosť a reakcie volantu.

Foto – Hyundai