Hyundai ponúkne väčšiu variabilitu pri výbere ako ktorýkoľvek konkurent. Okrem tradičného hybridu bude ponúkať aj verziu schopnú dobiť batérie z elektrickej siete, plug-in, ale aj úplne elektrický pohon. Podľa automobilky práve tento hybrid búra stereotypy o hybridných vozidlách.

Zo všetkých bude hybrid prvý, ktorý sa dostane na trhy. Ako spaľovací základ bude fungovať štvorvalcový motor Kappa s objemom 1,6 litra a označením GDI, ktoré znamená priame vstrekovanie benzínu. Jeho výkon je 76 kW (103 k).

Dopĺňa ho elektromotor s výkonom 32 kW (44 k). Kombinovaný výkon sa dostane na 104 kW (142 k) a krútiaci moment na 265 Nm. Ioniq agregáty spája so šesťstupňovou dvojspojkovou prevodovkou. Má pomôcť k nižšej spotreba a lepšej dynamike.

Vo výlučne elektrickom režime zvládne Ioniq dosahovať až 120 km/h. K nízkej spotrebe sa pridáva aj výborný koeficient odporu vzduchu s hodnotou iba 0,24. Je tak jedným z najaerodynamickejších áut súčasnosti. Na dosiahnutie koeficientu Ioniq plne využíva kryty podvozku, či vzduchové záclony okolo kolies.

Hyundai IONIQ v interiéri je samozrejme dotykový displej Zdroj: Hyundai

V rámci najnižšej možnej spotreby hľadá aj navigácia najekologickejšiu trasu. Toky energie sa dajú sledovať aj na displeji informačno-zábavného systému. So sedempalcovým displejom sa dá prepojiť aj mobil cez Apple CarPlay, či Android Auto. Na nabíjanie smartfónov ponúka Ioniq aj bezdrôtovú podložku.