Balík pozostáva z iných nárazníkov a prahov, je to ekvivalent podobným športovým výzorom od Fordu, Renaultu či BMW a Mercedesu. Na nárazníkoch je výrazná strieborná línia. Športovejšie vyzerajúca verzia bude stáť na 18-palcových zliatinových diskoch.
Dozadu sa dostali ešte aj koncovky výfukového systému s chrómovým povrchom. Na lepšie odlíšenie výrobca pridal aj niekoľko lôg N-Line, ktoré sú na blatníkoch. Niekoľko zmien preniklo aj do vnútra hatchbacku.
Najväčším plusom verzie sú športovejšie sedadlá s lepším bočným vedením. Hyundai pridáva aj hliníkové pedále, športovejší volant a hlavicu radiacej páky s logom N.
Hyundai i30 N-Line - vzadu sú reálne koncovky výfuku Zdroj: Hyundai
Vizuálne úpravy nie sú jedinou zmenou. Automobilka trochu pritvrdila podvozok, takže hatchback reaguje lepšie pri ostrých prejazdoch a tiež používa 16-palcovú brzdovú sústavu miesto 15-palcovej na bežných modeloch.
Na výber budú dva motory. Benzínový je 1,4-litrový turbomotor s výkonom 103 kW (140 k) a krútiacim momentom 242 Nm. Naftu reprezentuje 1,6 CRDi dosahujúci 100 kW (136 k) a 280 Nm. Naftový agregát dokáže, v kombinácii so sedemstupňovým dvojspojkovým automatom, ponúknuť až 300 Nm.
Hyundai i30 N-Line - základom sú športovejšie sedadlá Zdroj: Hyundai