Automobilka stavila na dizajn, ktorý je v súlade s aerodynamickými požiadavkami. Vďaka tomu sa podarilo dosiahnuť koeficient aerodynamického odporu s hodnotou Cx=0,369. Využíva však všetky prvky, ktoré sú pre dodávky dôležité. Veľká karoséria na nakladanie ponúkne bočné posuvné dvere a zadné dvojkrídle, ktoré bude za príplatok možné otvoriť až do uhla 270 stupňov. Konštruktéri nezabudli ani na schodíky na krajoch nárazníka uľahčujúce umývanie obrovského čelného skla.

Vnútro oplýva priestorom, ktorý nie je pri dodávkach úplne bežný. Vodič má až 1071 milimetrov priestoru na nohy a až 1414 milimetrov nad sedadlom. Tvary prístrojovej dosky zase naznačujú, že ani s ergonómiou nebude problém a šofér bude mať všetky dôležité ovládacie prvky po ruke.

Zo začiatku bude H350 v ponuke ako van s dvoma dĺžkami, bus, či sklápač. Van s dĺžkou 5,5 metra ponúkne vnútri plochu s dĺžkou 3,1 metra a dlhší, 6,2-metrový zase s 3,78 metrami. To znamená naloženie až piatich štandardných paliet Euro. V prípade menšieho je celkový objem nákladného priestoru 10,5 metra kubického a v prípade väčšieho až 12,9 metra kubického. Nosnosť sa ustáli niekde v rozmedzí 1233-1365, podľa výbavy a veľkosti.

V štandarde ponúkne H350 kotúčové brzdy na všetkých kolesách. Z pohľadu bezpečnosti bude vo výbave aj stabilizačný systém VDC, systém pomoci pri rozjazde do kopca, či systém upozorňujúci na opustenie jazdného pruhu. Vodiči určite ocenia aj parkovacie senzory vpredu a vzadu.

Hyundai H350 - interiér je prehľadný Zdroj: Hyundai

O pohon sa postará naftový štvorvalec s objemom 2,5 litra, ktorý bude dostupný v dvoch výkonových modifikáciách. Slabší ponúkne 110 kW (150 k) a 373 Nm. Výkonnejšia verzia zase prichádza s 125 kW (170 k) a 422 Nm. Obe sú spojené s manuálne radenou šesťstupňovou prevodovkou a budú mať poháňanú zadnú nápravu. Práve zvoleným pohonom sa ako konkurenti javia Mercedes-Benz Sprinter, Volkswagen Crafter, Iveco Daily a niektoré verzie Fordu Transit.