Podľa samotnej línie je jasné, že strecha bude dlhšia, tak ako sa na kombi patrí. Neklesá hneď, ale pozvoľný pokles vytvára dynamickú siluetu. Vizuálnu ľahkosť podčiarkujú relatívne tenké koncové stĺpiky karosérie a veľké presklenie.
Okrem kombi plánuje automobilka rozšíriť ponuku aj o ostrú verziu. Model s označením N konečne príde so súčasnou generáciou a mal by mať dve výkonové verzie, podobne ako Peugeot 308 GTi. Slabšia verzia bude mať 184 kW (250 k) a výkonnejšia 202 kW (275 k).
Ďalším do série i30 by mal byť v roku 2018 fastback, čo by mohlo byť auto na štýl Mercedesu CLA, kupé so štyrmi dverami.
Kombi prevezme motory z päťdverového hatchbacku. Základom by sa tak mal stať 1,4-litrový štvorvalec s atmosférickým plnením a výkonom 74 kW (100 k). Viac výkonu ponúkne menší turbomotor 1,0 T-GDi s 88 kW (120 k). Najvýkonnejším benzínovým motorom v kombi bude 1,4 T-GDi dosahujúci 103 kW (140 k).
Naftovú ponuku bude spájať základ označený 1,6 CRDi. Bude dostupný s tromi výkonmi. Najmenšia porcia bude 70 kW (95 k). Nad ňou bude 81 kW (110 k) a úplný vrchol dostane 100 kW (136 k). Všetky agregáty budú štandardne kombinované s manuálnou šesťstupňovou prevodovkou.
Pre motory 1,4 T-GDI a 1,6 CRDi bude dostupná aj sedemstupňová dvojspojková prevodovka.