Trieda samotná je celkom pestrá. Kým z z hľadiska prvotnej investície vyhráva trio Citroën Jumper, Fiat Ducato a Peugeot Boxer, na poli záruky boduje Renault Master s piatimi rokmi, či 200 tisíc kilometrami. Z pohľadu vodiča zase najviac komfortu a priestoru ponúkne Ford Transit, či Mercedes Sprinter.
Do takýchto vôd sa púšťa aj Hyundai s dodávkou označenou neosobne H350. Označenie vyplýva z dlhodobej tradície automobilky. A číslovka zase určuje celkovú hmotnosť v desiatkach kilogramov. H350 teda nie je nástupca H1, ale vstup do úplne novej časti trhu.
K dobrému štartu má H350 slušné predpoklady. Okrem toho, že automobilka prehlasuje, že sa zameria pri konkurenčnom boji práve na Mercedes Spritner, bude, podľa skice, patriť k tým najkrajším úžitkovým automobilom segmentu.
Na veľké kolesá s priemerom okolo dvadsať palcov, vzhľadom na ostatné proporcie, však bude treba zabudnúť, tie zbytočne zvyšujú náklady na prevádzku. Skôr na ich mieste Hyundai použije tradičnejšie šestnástky, či pri menších verziách pätnástky.
Hyundai H350 - interiér vyzerá moderne a priestranne Zdroj: Hyundai
Veľké prekvapenie prichádza v interiéri. Vnútro veľkej dodávky pôsobí prívetivo. Skica tiež odhaľuje, že vodič by mohol mať podobný pocit z menšieho auta ako vo Forde Transit. Veľkou neznámou však zostávajú motory. Hyundai by mohol použiť buď dvojlitorvé CRDi z osobných modelov, alebo tiež štvorvalec, ale s objemom 2,5 litra z modelu H1. Viac informácií ukáže automobilka už 24. septembra, kedy prebehne oficiálne odhalenie.