Ioniq bude najuniverzálnejším modelom s ekoambíciami. Na začiatok sa objaví ako klasický hybrid. Využije 1,6-litrový motor GDI s výkonom 77 kW (105 k), ktorý spolupracuje s elektromotorom dosahujúcim 32 kW (44 k). Celkový výkon sa dopracoval na 104 kW (141 k).
Podľa údajov výrobcu bude mať hybrid emisie iba 79 gramov oxidu uhličitého na kilometer. Kombinácia motorov ponúka možnosť rozbehnúť auto na 185 km/h. Ako zdroj energie pre elektromotor slúži batéria s kapacitou 1,56 kWh.
Krátko po hybride sa na trh dostane aj čisto elektrická verzia. Elektromobil bude mať takmer rovnakú karosériu, hlavné zmeny sa udejú na pohonnom ústrojenstve. Výkon 88 kW (120 k) a krútiaci moment 295 Nm sú schopné elektroIoniq dostať na 165 km/h. Pritom s kapacitou batérií 28 kWh má byť dojazd 250 kilometrov.
Ako kombinácia toho naj zo sveta hybridov a toho naj zo sveta elektromobilov sa na trhu, ako posledná, ukáže verzia plug-in hybrid. S kapacitou batérií Li-Pol 8,9 kWh dokáže na nabitie prejsť až 50 kilometrov.
Hyundai Ioniq - v ponuke budú tri verzie Zdroj: Hyundai
Ako hlásajú povinnosti pri predstavovaní nových automobilov, Ioniq bude mať štandardne informačno-zábavný systém podporujúci ako Apple CarPlay, tak Android Auto. Okrem nich sa na sedempalcovom displeji v strede prístrojovej dosky budú zobrazovať aj základné informácie o stave vozidla a tokoch energie.