Do predstavenia sériového modelu sa Citroën rozhodol ukázať koncept. Z hľadiska výzoru toho nebude treba veľa meniť, stačí vynechať extravagantné nálepky na karosérii a môže ísť priamo do sériovej produkcie. Ani disky nie sú prehnane veľké.

Rovnako je na tom aj interiér. Žiadne výstrelky, ktoré by nebolo možné ešte dotiahnuť do sériovej produkcie v ňom nie sú. Koncept ho ukazuje úplne vo forme pripravenej vstúpiť do výroby.

Citroën C5 Aircross - v sérii stačí vynechať nálepky na karosérii Zdroj: Citroën

Ako koncept je zatiaľ hlavne systém pohonu. Plug-in hybrid je pre automobilku úplnou novinkou, doteraz ich v ponuke nemala. Celkový výkon systému je 165 kW (225 k), pričom sa agregát spolieha na prenos cez osemstupňovú automatickú prevodovku.

Auto má pohon iba prednej nápravy. Batérie našli miesto v podlahe, pod nohami spolujazdca. Na jedno nabitie dokáže C5 Aircross Hybrid prejsť, teoreticky, až 50 kilometrov. Maximálna rýchlosť, ktorú na elektrickú energiu vyvinie je 130 kilometrov za hodinu. Nabitie vraj trvá iba dve hodiny (32A).

Citroën C5 Aircross - interiér tiež netreba meniť Zdroj: Citroën