Hybridná verzia modelu A6 príliš veľké úspechy nedosahuje. Veď Audi je známe skôr svojimi turbomotormi spaľujúcimi benzín a naftovými TDI ako hybridmi. A náležite k tejto situácii dopadol aj hybrid. Mercedesu sa s hybridnými autami darí lepšie.

Možno by mu pomohlo, keby miesto kombinácie s benzínom používal elektromotor spojený s naftovým agregátom. Pri súčasnej verzii sa za tri roky nepodarilo predať ani 4000 kusov automobilu. To znamená, že pre Hybrid sa so súčasným faceliftom nepočíta.

Pritom A6 Hybrid malo dobré predpoklady postaviť sa nielen konkurentovi zo Stuttgartu, ale aj japonským Lexusom s hybridným ústrojenstvom. Motor z Golfu GTI, dvojliter TFSI s výkonom 155 kW (211 k) tvoril spaľovaciu zložku pohonu.

Dvojlitru asistoval elektromotor s výkonom 33 kW (45 k). Sumárny výkon sa tak dostal na 180 kW (245 k), čo ale bolo príliš podobné trojlitru TDI, avšak za vyššiu cenu. Zaujímavý bol aj celkový krútiaci moment dosahujúci 480 Nm.

Audi A6 Hybrid - možno by pomohla kombinácia s TDI Zdroj: Audi

Pritom zrýchlenie na stovku trvalo iba 7,3 sekundy a maximum sa dostalo na 238 km/h. Aj napriek vyššiemu výkonu sa podarilo dostať spotrebu v kombinovanom cykle na hodnotu 6,2 litra na sto kilometrov. Výraznou slabinou oproti súčasnému vývoju medzi hybridmi bol však dojazd na elektrickú energiu, iba 3 kilometre.