Nemecký úpravca BMW G-Power sa roky bije s úpravcom Mercedesov Brabus o vavríny v kategórii najrýchlejší sedan na svete. Brabus má svoj Rocket postavený z Mercedesu CLS. Aktuálne má titul najrýchlejšieho sedanu na svete, aj keď ho pôvodný výrobca prezentuje ako štvordverové kupé. V tom prípade by stále titul patril G-Poweru.
Ak by to tak nebolo, tak špeciálna séria Hurricane RRs by vavríny v stanovenej kategórii získala naspäť. Kým Rocket má 588 kW (800 k), ako má aj Hurricane RR, tak nový RRs pridal ešte 22 kW (30 k) naviac. Tie by definitívne mohli vrátiť titul do rúk úpravcu vozidiel s modro-bielou vrtuľou.
Základom auta bol najvýkonnejší model BMW radu 5 predchádzajúcej generácie E60. Pôvodný výkon 373 kW (507 k) bol doplnený o prepĺňanie dvoma mechanickými kompresormi ASA T1-316, ktoré v G-Poweri vyrábajú sami. Výsledné cifry 610 kW (830 k) medzi 7500 a 8000 otáčkami hovorí jasnou rečou.
Najvyšší krútiaci moment je 800 Nm. Zvýšenie výkonu sa neprejavilo na zrýchlení. To ostalo 4,3 sekundy na stovku. Dvojnásobok sa na tachometri pri štarte z pokoja objaví po 9,1 sekundách. Tri stovky trvajú 25,2 sekundy, čo kedysi bol priemerný výkon bežných áut na stovku.
Maximálna rýchlosť sa dostala na 372 km/h. O dva kilometre za hodinu by tým prekonalo konkurenta v boji o najvyššiu dosiahnutú rýchlosť vo svete sedanov.
G-Power Huricane RRs je vytvorený pri príležitosti výroby stého RR. Celkové zmeny, okrem motora, sa dotkli aj exteriéru, avšak len veľmi decentne. Žiarivá modrá farba ladí s šedými dvadsaťpalcovými diskami Silverstone Diamond. Podvozok prešiel zmenami adekvátnymi úpravami k zvýšenému výkonu.
Foto – G-Power