Predná kapota ukrýva kombináciu dvoch motorov. Benzínový s objemom 1,5 litra a výkonom 84 kW (114 k) ostane na svojom mieste. Spolu s elektromotorom (10 kW/14 k a 78 Nm) dokáže vyvinúť až 91 kW (124 k) pri 6000 otáčkach motora za minútu.

Malému kupé agregáty stačili na stovku za 9,9 sekundy a maximum 200 km/h. Kombinovaná spotreba sa ustálila na hodnote 5,0 litra na sto kilometrov. Pohonná sústava sa má do inovovaného modelu pretaviť bez akýchkoľvek zmien.

Honda CR-Z - je to jeden z mála hybridov s manuálnou prevodovkou Zdroj: Honda

Inovovaný vzhľad je určený zatiaľ iba pre Japonsko. Prináša hlavne nový nárazník vpredu s výrazne zložitejším tvarovaním. Svetlá sú celé zložené z diód. Úpravy karosérie pokračujú na bočných prahoch a vylepšenom zadnom nárazníku. Výrobca na CR-Z ponúka disky s priemerom 16 a 17 palcov.

Obnovené malé kupé zanevrelo na klasickú lankovú ručnú brzdu, ktorú nahradilo tlačidlo a elektronika. V strede sa na displeji objaví informačno-zábavný systém postavený na Androide.

Honda CR-Z - predné svetlá majú LED systém Zdroj: Honda

Kým motor prešiel bez zmien, automobilka zapracovala na pocite z jazdy a na ovládateľnosti. Zadné pneumatiky sú preto širšie, brzdy sú silnejšie a auto stojí na prepracovaných tlmičoch a pružinách. Facelift sa dostane aj do ostatných krajín. Avšak na Slovensku momentálne CR-Z v ponuke nie je.