Konštruktéri v britskej fabrike Hondy, v Swindone, si vzali jeden z testovacích prototypov a premenilo ho. Prestavali ho, čím mu zaručili útek pred rozobraním a recyklovaním. Stal sa z neho pick-up s pohonom predných kolies.

Celá stavba prebiehala pod kódom Project P a trvala niekoľko mesiacov. Z päťdverovej karosérie zostala predná časť. Zadná stratila ako dvere, tak strechu. Pribudla však nákladná plocha vystlaná plechovými plátmi. Je miesto zadných sedadiel.

Nad ložnou plochou je rám s prídavnými reflektormi, ktoré prípadnej vysokej zveri, ktorá skočí pred auto v noci, spraví takmer röntgenovú snímku. Zachované však zostalo zadné krídlo, ale to sa dá presunúť pri potrebe nakladania a vykladania.

Honda Civic Type-R Project P 04 Zdroj: Honda

Ťahanie prívesov za takýmto pick-upom nebude možné. V strede nárazníka ostali tri koncovky výfukov, ako ich má aj ostrý hatchback. Už pri pohľade na auto je jasné, že sériová produkcia vôbec nehrozí. Takýto pick-up by si veru nenašiel dostatok zákazníkov.

Ale na Nürburgringu by sa mohol prejaviť v dobrom svetle, aj s dvomi kosačkami vzadu. Nákladný priestor má rozmery presne na dve kosačky. Aj s nimi dokáže zrýchliť na stovku za čas pod 6 sekúnd a maximálne sa dokáže rozbehnúť na viac ako 265 kilometrov za hodinu.

Honda Civic Type-R Project P 05 Zdroj: Honda