Výzorovo je sériový hybrid úplne rovnaký ako prototyp. Na výber budú, pre hybridnú verziu, možnosti pohonu výlučne prednej nápravy, alebo pohonu všetkých štyroch kolies.

Benzínovým základom pohonného systému bude dvojlitrový motor i-VTEC. Spolu s elektromotorom ponúkne celkový výkon 135 kW (184 k) a krútiaci moment 315 Nm. Je logické, že CR-V s pohonom iba prednej nápravy bude potrebovať menej paliva.

Podľa zatiaľ zverejnených údajov z cyklu NEDC je kombinovaná spotreba predokolky 5,3 litra benzínu na sto kilometrov. CR-V s pohonom všetkých kolies bude potrebovať o 0,2 litra na rovnakú trasu viac. Emisie budú vyššie o 6 gramov CO2 na kilometer, dostanú sa na hodnotu 126 gramov.

V meste dokáže CR-V fungovať výlučne na elektrickú energiu a spaľovací motor pripojí až keď je to nutné. Pre rýchlejšie nabitie mimo obce je zase režim výlučne benzínového pohonu vozidla.

Do ponuky sa nový hybrid dostane už tento mesiac.

Honda CR-V Hybrid - spaľovací motor bude dvojliter Zdroj: Honda