Pod naozaj zvláštnym povrchom karosérie s výrazným retronádychom je elektrické pohonné ústrojenstvo. Nebude len mestským presúvadlom, výkon modelu je naozaj vysoký a využíva výlučne pohon zadnej nápravy.
Aj keď disponuje dvomi elektromotormi, tak nie sú rozdelené jeden vpredu a jeden vzadu. Každý je pre jedno zadné koleso. Celkovo dosahujú výkon 740 kW (1 005 k). Okolo stredu auta je balík batérií v tvare veľkého písmena T. Na jedno nabitie dokáže Carmen prejsť až 400 kilometrov.
Zaujímavo tvarované kupé zvládne šprint na stovku za čas kratší ako 3 sekundy. Maximum je stanovené obmedzovačom na 250 kilometrov za hodinu. Systém smerovania krútiaceho momentu dokáže auto udržať stabilné aj pri prejazdoch zákrut.
Hispano Suiza Carmen - vznikne 19 kusov Zdroj: Hispano Suiza
Carmen má hmotnosť 1,7 tony, čo znamená, že je relatívne ľahkým vozidlom, keďže musí mať aj batérie. Dizajn nie je len módnym výstrelkom, niektoré prvky odkazujú na model H6C Dubonnet Xenia z roku 1938. To bolo dokonca vyrobené len jedno, takže súčasný plán vyrobiť až 19 kusov Carmen je naozaj ambiciózny a veľkosériový.
Vnútro je veľmi luxusne poňaté. Všetko však stále vyzerá dostatočne historicky, jediným prvkom pripomínajúcim aktuálnu dobu je veľký dotykový displej.
Znovuzrodené Hispano Suiza bude mať cenovku 1,5-milióna eur. Výroba bude prebiehať v španielskej Barcelone. Prvé kusy sa k majiteľom dostanú v roku 2020.
Hispano Suiza Carmen - spaľovací motor nemá Zdroj: Hispano Suiza