Rekord, ktorý stanovil Venom GT, predchodca novinky, nie je platný podľa stanovených predpisov, pretože ho auto zvládlo len jedným smerom. Pre zápis do Guinessovej knihy rekordov musí byť rýchlosť dosiahnutá v oboch smeroch.
Bugatti rekord držalo od roku 2005 do roku 2017, pričom si ho v roku 2010 zlepšilo s Veyronom Super Sport. Dosiahol 431,072 km/h. Tento rok rekord prevzal Koenigsegg s Agerou RS a hodnotou 447,2 km/h, aj keď ten stále čaká na oficiálne potvrdenie.
Hennessey si do boja o titul najrýchlejšieho produkčného auta pripravil nový model Venom F5, ktorý bude omnoho aerodynamickejší ako Venom GT. Koeficient odporu vzduchu bude 0,33 Cd, kým predchodca mal 0,44 a Bugatti Chiron má 0,38.
Hennessey Venom F5 04 Zdroj: Hennessey
Výkon na dosiahnutie rýchlosti 482 kilometrov za hodinu dodá 7,4-litrový hliníkový motor s ôsmimi valcami a dvomi turbami. Dosahuje až 1 177 kW (1600 k) a krútiaci moment šialených 1 762 Nm. Cez sedemstupňovú prevodovku s radením pod volantom poháňa zadné kolesá obuté do pneumatík Michelin Pilot Cup 2. Na výber však bude aj manuálna prevodovka.
V nastavení Vmax pre najvyššiu rýchlosť sa zníži zadné krídlo a niektoré otvory na prívod vzduchu sa uzavrú. V tomto režime bude trojstovka na tachometri za 10 sekúnd a štvorstovka za 20 sekúnd. Obe zrýchlenia sú kratšie ako má Chiron a Agera RS.
Hennessey tvrdí, že za volant sa kľudne môže posadiť aj vodič s výškou dva metre. A cenovka má byť niekde okolo 1,5 milióna eur, pričom pol milióna naviac môže byť za príplatkovú výbavu. Budúci majitelia si môžu poslať žiadosť a schvaľuje ju sám John Hennessey.
Hennessey Venom F5 06 Zdroj: Hennessey