Dĺžka auta vzrástla oproti G90, či skôr EQ900 o 29 centimetrov. Nárast z neho robí obra, ktorý o 4 centimetre dĺžkou prekonáva aj luxusný Mercedes Maybach triedy S. Celkovo sa dostal na 5,5 metra, čo je skôr dodávková dĺžka, alebo hodnota z USA v sedemdesiatych rokoch.
Všetky nové centimetre sa premietli do priestoru na nohy vzadu. Ani najvyšší basketbalisti v EQ900L nebudú mať problém, samozrejme, v domácej Kórei. Oficiálna fotografia dokonca vyzerá tak, že výrobca jemne celkovo podvihol aj celkovú výšku.
Vzadu sú len dve sedadlá, aby bolo zabezpečené maximálne pohodlie. Dá sa nastavovať ich sklon a obe majú vysúvateľnú opierku na nohy. Zábavný systém v zadnej časti nechýba a stredová konzola sa medzi zadné sedadlá ťahá už od prístrojovej dosky.
Genesis EQ900L - dve sedadlá ponúkajú dostatok priestoru
Pohon zabezpečí 5-litrový motor V8 spaľujúci benzín. Má výkon 313 kW (425 k) a krútiaci moment 520 Nm. Podľa neoverených zdrojov by mal stáť okolo 110 tisíc eur, ale s kompletnou výbavou a všetkými vymoženosťami. Základný Mercedes-Maybach S500 stojí 134 616 eur.
V ponuke sa má časom objaviť aj konkurent BMW radu 3 a Mercedesu triedy C. Športový sedan nadviaže na tvary veľkého modelu G90, ale trochu ich priostrí. Model by sa mohol volať G70 a koncept sa ukáže na autosalóne v New Yorku. Po G90 a G80 sa má stať tretím modelom novovzniknutej luxusnej odnože automobilky.
Genesis G70 koncept