G90 má byť priamym konkurentom predĺžených luxusných vozidiel. Oproti predchodcovi sedan narástol do dĺžky o 11,4 centimetra. V interiéri sa pozitívne prejaví aj zlepšená izolácia od vonkajších zvukov, vibrácií či iných vplyvov.

Po Kórejskej špecifikácii EQ900 sa predstavili aj špecifikácie americkej verzie, už s názvom G90. V ponuke bude mať iba dva agregáty. V6 s objemom 3,3 litra má dve turbá a pracuje s výkonom 268 kW (365 k) pri 6000 otáčkach za minútu. Krútiaci moment 510 Nm je dostupný už od 1300 otáčok.

Genesis G90 - zadné miesta sú dôležitejšie ako predné Zdroj: Genesis/Hyundai

Väčší a atmosférický päťlitrový motor V8 pri 6000 otáčkach dosahuje 309 kW (420 k). Krútiaci moment je oproti šesťvalcu vyšší len nepatrne, má 520 Nm. Dosahuje ich ale až pri 5000 otáčkach.

Oba agregáty budú štandardne spojené s osemstupňovým automatom a pohonom zadnej nápravy. Výkonnejšia verzia bude za príplatok ponúkať aj pohon všetkých kolies H-TRAC.

Aj keď exteriér vyzerá podobne ako na Hyundai Genesis, auto je väčšie a inou rečou hovorí aj interiér. Je viac zameraný na zadných pasažierov. Kým predná časť interiéru akoby odkazovala na doterajší menší Hyundai Genesis, vzadu sa všetko mení.

Genesis G90 - možnosti nastavenia zo zadných sedadiel Zdroj: Genesis/Hyundai

Obrovský priestor na kolená, samostatné obrazovky pre oboch zadných pasažierov, čo možnosť ovládania niektorých funkcií ako nastavenie spolujazdcovho sedadla robia práve tieto dve miesta tými najdôležitejšími v aute.

Genesis G90 nemá nahradiť Hyundai Genesis. Ten sa má do ponuky novej značky zaradiť s decentnými vylepšeniami a tiež novým názvom G80.