Porsche 911 Turbo, model 991, je odetý do fialovej farby a získal množstvo úprav karosérie. Úpravy začínajú predným nárazníkom s veľkými otvormi na prívod vzduchu ku chladiču aj brzdám. Gemballa nešetrí karbónom. Pokračovanie s prelisom a karbónovou časťou je aj na kapote.

Bočné rebrovanie nadväzuje na rozšírené prahy. Väčší extrém je však vzadu. Veľké rozšírenie a zložité tvary prechádzajú do najšialenejšieho prítlačného krídla. Dizajnéri dali krídlo do krídla a aby toho nebolo málo, tak v ňom je aj časť chvostu z lietadla. Štyri koncovky výfukov už toľko rozruchu nevyvolajú.

Avalanche bude mať na zadné kolesá slušný výkon. Agregát dosahuje až 595 kW (809 k) a krútiaci moment sa dostal na extrémnu hodnotu 950 Nm. Oproti štandardnému Turbu je výkon vyšší o 221 kW (300 k) a na stovku sa dostane za tri sekundy.

Gemballa Avalanche - krídlo je jedným z najšialenejších na svete Zdroj: Gemballa