Model Gemballa GTR 8XX Evo-R dosahuje ešte vyšší výkon. Po úpravách sa dostal na 602 kW (817 k). Krútiaci moment je ešte šialenejší, ten sa dostal na 1 098 Nm. Aj napriek zvýšeniu výkonu ostáva základ motora, 3,8-litrový šesťvalec s plochým usporiadaním valcov, rovnaký.
S takýmito vylepšeniamo dokáže upravené Porsche 911 Turbo dosiahnuť stokilometrovú rýchlosť v priebehu 2,4 sekundy. Dvojstovka s nuly je záležitosťou 7,5 sekundy. Kupé sa zastaví až pri rýchlostnej méte 370 kilometrov za hodinu.
Gemballa GTR 8XX Evo-R - po úprave má viac ako 800 koní Zdroj: Gemballa
Okrem výkonu Gemballa prerobila aj zovňajšok auta. Celý balík úprav karosérie, všetky diely sú z karbónu. Vpredu je to odvetrávaná predná kapota, či skôr veko batožinového priestoru, nárazník a aj spojler nárazníka. Rozšírenia blatníkov predvádzajú šírku väčšiu o 30 milimetrov vpredu a o 50 vzadu.
Dozadu sa dostalo obrovské krídlo, náduchy na vzduch a tiež veľký difúzor v nárazníku. Karbón môže byť buď matný, alebo lesklý, podľa želania konkrétneho zákazníka.
Konverzia Gemballa GTR 8XX Evo-R je stále postavená na predchádzajúcej generácii športového modelu. Nová generácia by mala priniesť štandardne výkon 442 kW (600 k).
Gemballa GTR 8XX Evo-R - krútiaci moment má takmer 1100 Nm Zdroj: Gemballa