Z malého kupé je stále malý, ale crossover. Veľkostne je na tom trochu lepšie ako Fiesta, čo znamená, že patrí do rovnakého segmentu ako Nissan Juke. Pôdorysom je nový crossover príbuzný modelu EcoSport, ale ponúka výrazne dynamickejšie proporcie.
Aj Puma beží rovnakým dizajnovým smerom ako ostatné nové modely automobilky. Najviac sa blíži k štýlu, s ktorým prišla nová generácia SUV Kuga. Predná časť však dostala oblejšie tvary a výraz, ktorý nevyžaruje ani štipku agresie.
Na výber bude viacero výzorov. Okrem štandardného to bude aj športovo ladený ST-Line a tiež Titanium, ktorý bude mať tiež iné detailty. Interiér nie je prelomový, všetko, čo v ňom je už ukázala najnovšia generácia modelu Fiesta.
Ford Puma - zozadu je menej kontroverzná Zdroj: Ford
Rozdielom oproti Fieste je najmä priestor vzadu. Okrem miesta na nohy výrazne narástol aj batožinový priestor. Ten má objem 456 litrov aj s jaskyňou pod deliacou podlahou. Tá je z ľahko čistiteľného materiálu, takže zablatené turistické topánky nezašpinia priamo čalúnené časti.
Pred vodičom bude na výber, okrem tradičných ručičkových škál aj digitálny kokpit s uhlopriečkou 12,3 palca. Pre takýto malý crossover je prekvapením možnosť priplatenia za masážne sedadlá, či za 10-reproduktorový audiosystém.
Pod kapotou bude litrový trojvalec s 48-voltovým mild-hybridným systémom. Na výber bude verzia s výkonom 92 kW (125 k), ale aj výkonnejšia 114 kW (155 k). Časom má do ponuky agregátov pribudnúť aj naftový kúsok. Ale bez ohľadu na motor bude Puma len s pohonom prednej nápravy.
Ford Puma - kufor má dve úrovne Zdroj: Ford