Medzi konceptmi triedy LMP1 úspešne pretek ukončili vozidlá Porsche 919 Hybrid, keď obsadili prvé dve a piate miesto (Hülkenberg, Hartley a Jani). Tretie a štvrté dojazdili prototypy Audi R18 e-tron quattro (Tréluyer, Di Grassi).

Lenže nový Ford postavený na komponentoch modelu GT sa nehodlá zapojiť do elitnej skupiny. Skôr sa pridá k plechovým autám pripomínajúcim sériové vozidlá. V triede LM GTE Pro tento rok kraľoval tím okolo Olivera Gavina na Chevrolete Corvette C7R.

Pódiové umiestnenia v triede ešte dosiaholi Davide Rigon a Gianmaria Bruni. Oba prípady na Ferrari 458 Italia. Štvrtý len tesne za tretím skončil Nygaard na Astone Martin Vantage V8 a piaty Christensen na Porsche 911 RSR.

Ford svoj návrat naplánoval na budúci rok. Nové GT sa vráti presne 50 rokov po tom, čo práve Fordy GT v Le Mans zajazdili na prvom, druhom a treťom mieste. Vtedy Ford v ťažení pokračoval aj v rokoch 1967, 1968 a 1969.

Ford GT - poháňa ho EcoBoost V6 Zdroj: Ford

Pohon Fordu GT na pretekoch obstará V6 EcoBoost s objemom 3,5 litra. Podľa tvaru karosérie je vidno, že veľa práce sa udialo v aerodynamickom tuneli. Vo vyšších rýchlostiach, ktoré môžu byť v Le Mans nebezpečné, ho má ochrániť pred vzlietnutím, okrem iného, obrovské prítlačné krídlo.