Vonkajšie tvary sú najmä vpredu celistvejšie. Pred faceliftom jednotlivé detaily pôsobili v porovnaní s novou tvárou trochu roztrieštene. Nárazník bez lakovania sa objaví aj v inovovaných kusoch, najmä pri tých zameraných na prepravu tovaru.

Úplne nový tvar získali predné svetlá, ktoré plynulo nadväzujú na širokú prednú masku chladiča. Inovácie vzhľadu si vyžiadali aj prispôsobenie blatníkov a prednej kapoty. To, že sa zmenila predná maska, je jasné už pri pohľade na nový široký úsmev.

Ako sa na poriadny facelift patrí, Dobló získa aj nové zadné svetlá s iným rozložením. Kruhové segmenty nahradia hranaté. K vylepšeniam vizuálnych prvkov sa pridá pri vyklápacích piatych dverách aj farebná časť dopĺňajúca povrch zo skla.

Omnoho zásadnejšie inovácie nastali v interiéri. Po facelifte pôsobí modernejšie. Veď získal úplne novú prístrojovú dosku a nový tvar volantu. Stredová konzola poskytne miesto systému Uconnect s päťpalcovým dotykovým displejom.

Pod prednou kapotou vozidla sa objaví základný benzínový motor bez prepĺňania so štyrmi valcami a objemom 1,4 litra dosahujúci 70 kW (95 k). Výkonnejšie prepĺaňané motory T-Jet s rovnakým objemom ponúknu 88 kW (120 k). Jeden spaľuje benzín a druhý je schopný jazdy aj na plyn.

Fiat Dobló - interiér je ako z iného auta Zdroj: Fiat

Naftové agregáty MultiJet začnú objemom 1,6 litra. Ten sa do ponuky dostane buď s výkonom 66 kW (90 k), alebo 77 kW (105 k). Najvýkonnejšia naftová pohonná jednotka bude dvojliter MultiJet s 99 kW (135 k). Príchod na trh už na prelome rokov a prvé kusy sa k zákazníkom dostanú vo februári. Ceny by mali zostať na porovnateľnej úrovni ako doteraz.