Exteriér SF90 je poňatý s ohľadom na aerodynamiku, ale stále sa dá rozoznať aj odkaz automobilky. Celkovo je odladené obtekanie vzduchu tak, aby vo vyšších rýchlostiach spôsobovalo prítlak. Pri 250 kilometroch za hodinu to je ekvivalent 390 kilogramov.
Interiér má tvary podobné súčasným vozidlám automobilky, ale zároveň prináša nové displeje a zobrazovacie možnosti aj head-up displeja. Veľa ovládacích prvkov si našlo svoje miesto na volante. Pre Ferrari už začína byť tradíciou absencia páčok pod volantom.
Pohonná sústava pozostáva z motora V8, ktorý produkuje 573 kW (780 k) a 800 Nm. K nemu sa pripája ešte elektromotor vzadu a dva vpredu. Celkový výkon systému je 735 kW (1000 k). Elektromotor má ako zdroj energie tri batérie.
Ferrari SF90 Stradale - má výkon 1000 koní Zdroj: Ferrari
Výkon sa na kolesá dostáva aj cez osemstupňovú automatickú prevodovku s dvomi spojkami. Rozloženie motorov prezrádza, že SF90 Stradale je štvorkolkou. Aj to je dôvod, prečo je na stovke za 2,7 sekundy a na dvojstovke za 6,7 sekundy. Na domácej trati vo Fiorane bolo práve SF90 rýchlejšie dokonca ako LaFerrari, aj keď len o 7 desatín sekundy.
V čisto elektrickom režime prejde vozidlo na nabitú batériu až 25 kilometrov. Maximum je pritom 135 kilometrov za hodinu. Očakáva sa, že automobilka začne predávať SF90 Stradale koncom tohto roka, ale oficiálne informácie ešte reálne nie sú dostupné.
Ferrari SF90 Stradale - interiér neprináša výrazné prekvapenia Zdroj: Ferrari