Roadster z Maranella má po nemeckom zásahu zmenený aj dizajn. Nové prvky ešte viac zvýrazňujú línie auta. Všetky diely však úpravca vyvinul v aerodynamickom tuneli, aby nespôsobovali hlukové problémy, alebo neohrozovali stabilitu auta.

Nové časti predného nárazníka, ako aj prahy sú z karbónu. Rovnaký materiál Novitec použil na kryty zrkadiel, ale aj veľký zadný difúzor. V ponuke budú zliatinové disky s priemerom 21 a 22 palcov, obuté do pneumatík od talianskeho výrobcu Pirelli.

Portofino je po zásahu bližšie k zemi, svetlá výška klesla o 35 milimetrov a to ani základ nebol s proporciami SUV. Pozitívom je, že stále existuje systém, ktorý dokáže, v prípade potreby, podvihnúť prednú časť o 40 milimetrov, čím zamedzí poškodeniu nárazníka.

Ferrari Portofino Novitec - maximálne vyvinie 325 kilometrov za hodinu Zdroj: Novitec

 Motor V8 s objemom 3,9 litra má štandardne 442 kW (600 k). Ale po úprave v Novitecu aj táto hodnota vzrástla. Pribudlo 61 kW (84 k) a celkový výkon sa tak dostal na 503 kW (684 k) pri 7 400 otáčkach motora za minútu.

Prírastok 91 Nm zase znamená celkovú hodnotu krútiaceho momentu 871 Nm pri 4 750 otáčkach. Upravené Portofino je na stovke za 3,2 sekundy a maximálne sa rozbehne na 325 kilometrov za hodinu.

Ferrari Portofino Novitec - kolesá môžu mať až 22 palcov Zdroj: Novitec