Nový model sa bude volať 488 Pista. Slovo v Taliančine znamená okruh. A auto je tak aj naozaj stavané. Už základné zmeny na karosérii sú neprehliadnuteľné, predný nárazník viac vyčnieva a použitie karbónu je naozaj výraznejšie.

Zmeny na karosérii prispeli k zlepšeniu prítlaku až o 20 percent, v porovnaní s klasickým 488 GTB. Nová verzia má byť tiež hlasnejšia a agresívnejšia v celom spektre otáčok. Dôležitým vylepšením je aj zníženie hmotnosti o 90 kilogramov. Auto tak váži 1 280 kilogramov. Ale taká hmotnosť je iba v prípade doplatenia za odľahčené diely.

Ferrari 488 Pista 05 Zdroj: Ferrari

Pista má byť dôvodom prečo nekupovať Porsche 911 GT2 RS. Ku sériovému výkonu GTB pribudlo 50 koní a teraz má 530 kW (720 k). To je ešte viac ako dosahuje základné Lamborghini Aventador LP700-4. Krútiaci moment je pritom 770 Nm.

Objem motora 3,8 litra, má dve turbá a usporiadanie V8. Na stovku sa dostane za 2,85 sekundy, na dvojstovke je za 7,6 sekundy. Maximálne sa dokáže dostať na 330 kilometrov za hodinu. Pritom už hodnoty 488 GTB vôbec nie sú zlé, stovka je za 3 sekundy a dvojstovka za 8,3 sekundy.

Ferrari 488 Pista 07 Zdroj: Ferrari