Maranellská automobilka dorovnáva výkon, ktorý má McLaren 720S, čiže motor V8 s objemom 3,9 litra a s dvomi turbami dosahuje 530 kW (720 k). Krútiaci moment je 770 Nm. Tieto hodnoty znamenajú, že pod kapotou je vlastne motor z verzie Pista.
Oproti štandardnej 488 predstavuje výkonový nárast až 37 kW (50 k) a krútiaci moment pridal skromnejších 10 Nm. Ale aj napriek tomu sa zrýchlenie na stovku skrátilo o desatinu sekundy na 2,9 sekundy a na dvojstovke je F8 Tributo dokonca o pol sekundy skôr. Akcelerácia na 200 kilometrov za hodinu trvá 7,8 sekundy.
Maximálna rýchlosť sa vyrovnáva tej, ktorú dosahuje verzia Pista, je 340 kilometrov za hodinu. Ferrari tiež tvrdí, že tento model nemá žiadnu turbodieru a výkon prichádza okamžite. Dôležitým zlepšením je zníženie hmotnosti o 40 kilogramov na 1 330 kilogramov.
Ferrari F8 Tributo - kryt motora pripomína F40 Zdroj: Ferrari
Automobilka zlepšila aerodynamiku, čo znamená, že F8 Tributo má o 10 percent hladšie tvary ako mal model 488 GTB. Dizajnové prvky majú odkazovať na historické modely ako 308 GTB. Kryt motora má zase pripomínať F40. Ale najvýraznejším prvkom je návrat ku dvojitým zadným svetlám, ako sa to prejavilo aj na GTC4Lusso.
Interiér prináša tiež nové prvky. Medzi nimi najviac kričí volant, ktorý je úplne nový a tiež okrúhle výduchy ventilačného systému. Ferrari tradične ponúkne jeden displej aj pred spolujazdca, aby sa nemusel pozerať pred vodiča, že koľko vlastne ide.
Ferrari F8 Tributo - interiér prešiel výraznými zmenami Zdroj: Ferrari