Už sériové Ferrari F12 patrí medzi to najvýkonnejšie, čo vyšlo ako auto určené na cesty z Maranella. Dosahuje vyšší výkon ako Ferrari Enzo, ktoré malo 485 kW (660 k). Prekonáva dokonca aj najvýkonnejšiu verziu svojho predchodcu, 599 GTO s 493 kW (670 k).
Superšportové auto predstavené na jar roku 2012 ponúka z motora V12 a objemu 6,3 litra výkon 544 kW (740 k) a krútiaci moment 690 Nm. V podaní nemeckého úpravcu DMC sa výkon dostal až na 562 kW (764 k). Za nárast o 18 kW (24 k) môže nový výfukový systém z titánu.
Zvýšenie výkonu sa prejavilo v posunutí hranice maximálnej rýchlosti z 340 km/h na 350 km/h. Nárast v tomto smere nie je jediným benefitom použitia iného výfukového systému. Podľa slov úpravcu dáva autu charakteristickejší zvuk ako sériový systém.
Neprehliadnuteľný je balík exteriérových doplnkov. Väčšina z komponentov bola vyrobená z ľahkého karbónu. Predný spojler na nárazníku neplní len funkciu zmeny výzoru, ale pomáha udržať auto stabilné.
Predný nárazník pokračuje bočnými prahmi a na dotvorenie dostalo Ferrari F12 karbónové difúzory. Na vrchnej polovici auta sa zmenila predná kapota za ľahšiu z materiálu použitého na ostatné nové diely a pribudol decentný spojler na odtrhovej hrane veka kufra inšpirované modelom 599XX.
V dielňach úpravcu prišlo aj na výmenu kolies. Sériové 20-palcové kusy nahradili o niečo väčšie. Vpredu je priemer diskov 21 palcov s pneumatikami 255/30 R21 a vzadu 22 palcov s 335/25 R22. Väčšie obutie dodalo Pirelli.
Foto – DMC