Nový elektromobil je založený na kombinácii karosérie Partneru Tepee a elektrického pohonu z úžitkovej verzie. Úžitková pritom na trhu figuruje už od roku 2012 a na trhu sa potýka napríklad s Nissanom e-NV200.

Elektrický motor v osobnom modeli produkuje 49 kW (67 k) a 200 Nm dostupných už od voľnobehu. Poháňané sú, samozrejme, predné kolesá. Batérie s kapacitou 22,5 kWh sú umiestnené pod karosériou pri zadnom pružení.

Na jedno nabitie zvládne elektrický Partner prejsť až 170 kilometrov. Meranie prebehlo v rámci metodiky NEDC (New European Driving Cycle). Umiestnenie batérií znižuje ťažisko, čo automobilka prezentuje ako lepšie jazdné vlastnosti.

Nabitie na rýchlonabíjačke až na 80 percent trvá iba 30 minút. Ak je treba plné nabitie, tak podľa zvolenej prípojky trvá 8 hodín a 30 minút, 12 hodín, alebo 15 hodín.

Využiteľnosť niektorých funkcií zvyšuje aplikácia v mobile. Tá ukazuje nielen nabitie vozidla a prebiehajúce procesy, ale dokáže aj na diaľku aktivovať kúrenie, či klimatizáciu. V štandardnej výbave elektromobilu je tempomat, meranie tlaku v pneumatikách, alebo výškovo nastaviteľné sedadlo vodiča.

Peugeot Partner Electric - v interiéri je rozdielny hlavne ukazovateľ pred vodičom Zdroj: Peugeot

Peugeot vypočítal, že oproti porovnateľnému autu so spaľovacím motorom sú náklady na údržbu nižšie až o 30 percent. Naviac automobilka poskytuje záruku 8 rokov, alebo 100 tisíc kilometrov na batérie a 5 rokov/50 000 kilometrov na elektrickú sústavu pohonu.