Project Dark Knight
Aj keď by sa mohlo, podľa názvu, zdať, že tu úpravca inšpiráciu načerpal vo filmoch o Batmanovi, nie je to celkom tak. Tmavá farebná schéma bola inšpiráciou na pomenovanie. Veľmi výrazný je vonkajší rám okolo strechy, ale aj príliš veľké leštené zliatinové disky s priemerom 20 palcov.
Vnútro už toľko čiernej neobsahuje. Skôr v ňom dominuje oranžovo-hnedá. Okrem čalúnenia je aj na výplniach dverí a segmentoch prístrojovej dosky. Na pohon Defender využíva motor V8 s objemom 5,3 litra od General Motors, ktorý produkuje 240 kW (326 k) a spolupracuje so šesťstupňovým automatom.
East Coast Defender Project Dark Knight 02 Zdroj: East Coast Defender
Project Venture
Na Venture je trochu tradičnejšia farba, zelená Keswick, ktorú automobilka použila na jednu z finálnych sérii vozidla s označením Heritage. Čierna externá klietka je aj v tomto prípade na streche, ale disky už dodal Kahn Design a majú priemer reálnejších 18 palcov.
Interiér je, v tomto prípade, čalúnený bledou sivou farbou. Rovnako má aj informačno-zábavný systém od Sony. Lenže pod kapotou je niečo iné. East Coast Defender tam naložil osemvalec s objemom 6,3 litra a výkonom 321 kW (436 k). Spojenie so šesťstupňovým automatom je aj v tomto prípade.
East Coast Defender Project Venture 01 Zdroj: East Coast Defender
Project Tuki
Najklasickejšie vyzerajúcou verziou je Project Tuki. Ako základ poslúžil model s dlhším rázvorom 110 a piatimi dverami. Odtieň Keswick zelenej je akosi tmavší ako na Venture. Tradičný štýl podporuje aj strešný kovový nosič. Celok dopĺňajú biele kovové plochy a biele oceľové disky.
Do vnútra sa dostala tmavšia sivá koža. Na ovládanie auta slúži drevený volant Nardi. Informačno-zábavný systém nesie značku Kenwood. Motor je tiež klasickejší ako v predchádzajúcich modeloch. Osemvalec je od Roveru a má 130 kW (170 k). Spojený je s päťstupňovým automatom ZF.
Úpravca na svojej stránke ponúka aj možnosť konfigurácie vlastného modelu.
East Coast Defender Project Tuki 01 Zdroj: East Coast Defender